En tiedä miksi, mutta jossain vaiheessa minusta tuli tylsää vain katsella otteluita ilman minkäänlaista osallistumista. Olen seurannut e-urheilua jo pitkään, etenkin CS:ää, mutta en ole koskaan lyönyt vetoa näistä peleistä. Luonnollisesti minua alkoi kiinnostaa, miten se kaikki toimii. Rekisteröidyin vedonvälittäjälle GGBet https://ggbet-suomi.com . Rehellisesti sanottuna, aluksi minulla oli vaikeuksia ymmärtää, mitä tapahtumia ylipäätään valita. Huomasin, että huippujoukkueet herättävät aina enemmän huomiota. Aloin seurata otteluita, joissa ne olivat mukana. Vähitellen tajusin, että on parempi valita tutut joukkueet. Niiden kohdalla on helpompi arvioida voittomahdollisuuksia. Kerran arvasin jopa lopputuloksen, yksinkertaisesti siksi, että tunsin joukkueen vireen. Se antoi hieman itseluottamusta. Ymmärsin, että tärkeää ei ole panostusten määrä, vaan niiden laatu. Yritän nyt valita vain niitä tapahtumia, joista todella ymmärrän jotain. Lopulta tein itselleni johtopäätöksen, että on parempi panostaa tutuille lajeille ja joukkueille. Entä miten te valitsette, mihin joukkueisiin panostaa?